Tablice reklamowe – podstawa kampanii promocyjnej
Tablice reklamowe stanowią świetny, a zarazem podstawowy element kampanii promocyjnych. Miejsca, w których są umieszczane — na wysokich instalacjach, wzdłuż ruchliwych ulic — są kluczem do sukcesu ich działania. Tablice reklamowe, potocznie zwane banerami są dziś wszędzie.
Tablice reklamowe — mobilne źródło klientów
Ogromną zaletą tablic reklamowych jest ich mobilność. Łatwo można zmienić lokalizację umiejscowienia reklamy, bez uszkadzania jej, przez co szyld może być używany wielokrotnie. Tablica reklamowa ma przede wszystkim funkcję informacyjną, dlatego powinna ona zawierać nazwę przedsiębiorstwa, logo, a także hasło, które w prosty sposób wyjaśni charakterystykę i cel działania reklamowanego przedsiębiorstwa. Należy pamiętać, że przy takiej ilości otaczających banerów trzeba skupić się na oryginalnym pomyśle i projekcie. Warto więc skorzystać z pomocy profesjonalisty, znającego się na obowiązujących trendach.
Natłok reklam – jak zwrócić uwagę na swoją?
Dobrze widoczne tablice reklamowe są na wagę marketingowego złota. Jednak sama lokalizacja nie wystarczy – trzeba pomyśleć o rodzaju tablicy i jej designie. Banery bez oświetlenia czytelne są jedynie w ciągu dnia, a przecież większość miast żyje niemal całą dobę. Pierwszym aspektem wartym zastanowienia jest oświetlenie. Dobrym pomysłem przy otwartej lokalizacji jest zastosowanie tablicy dwustronnej, co zwiększy jej zasięg odbioru. Warto postawić także na profesjonalizm i dobrą jakość, która zawsze przyciąga wzrok. Dostępne są metody wycinana z folii samoprzylepnych lub pełnokolorowe druki na materiale vinylowym lub tkaninie bannerowej.
Zalety tablic reklamowych
Tablice reklamowe są bardzo trwałe i odporne na warunki atmosferyczne, a także na częstą zmianę lokalizacji. Praca z nimi i rozmieszczanie ich jest procesem elastycznym – można je rozwieszać na ścianach budynków oraz na konstrukcjach wolnostojących. Mogą być również samoistnymi reklamami mobilnymi. Przy dobrze przemyślanej lokalizacji są one świetnie widoczne z każdego okolicznego miejsca. Dodatkowo należą one do jednych z najtańszych działań promocyjnych – tak jak w przypadku szyldów reklamowych, ich cena jest stosunkowo niska w porównaniu do zainteresowania i uwagi, jakie budzą wśród potencjalnych klientów.
Warto zainwestować w tablicę reklamową – korzyści, jakie przynosi dla biznesu bywają niepoliczalne. Mimo przeniesienia większości kampanii promocyjnych do internetu, w pamięci i tak najbardziej zapadają reklamy tradycyjne, które spotykamy podczas spacerów lub podróży.