Litery przestrzenne – znak rozpoznawczy Twojej firmy

Zastosowanie liter przestrzennych

Litery przestrzenne bardzo często wykorzystuje się w budowaniu wizerunku różnych punktów usługowych lub sklepów. Najczęściej montuje się je na zewnętrznej fasadzie budynku, aby zaakcentować lokalizację firmy. Litery przestrzenne to nie tylko napisy, ale również loga i inne elementy. Taka trójwymiarowa forma — dodatkowo podświetlana — przyciąga uwagę potencjalnego klienta. Reklamy przestrzenne wykorzystuje się nie tylko w marketingu i celach informacyjnych. Nieco rzadziej stosuje się je do oznakowania stref np. w budynkach wielkopowierzchniowych.

Rodzaje reklam przestrzennych

Klasyfikacja tychże elementów zależy od materiałów, z których zostały wykonane. Stosunkowo nowym produktem są napisy i loga wykonane z drewna. Jeśli wizerunek firmy jest bliski naturze czy stylu loftowego, taka reklama z pewnością się sprawdzi. Litery wycięte z drewna mogą różnić się czcionką, rozmiarem lub grubością. Zabezpieczenie napisu bądź logo lakierem wpływa na odporność na zmienne warunki atmosferyczne.

Kolejnym materiałem wykorzystywanym do tworzenia reklam przestrzennych jest styrodur — polistyren ekstrudowany. Stosuje się go przy realizacji nawet bardzo dużych projektów w atrakcyjnych cenach. Styrodur maluje się na dowolne kolory, możliwe jest również uzyskanie efektu cieniowania.

Bardzo popularne są logotypy wykonane z plexi — półprzezroczystego tworzywa sztucznego. Tego typu reklamy odznaczają się uniwersalnością, trwałością, a także wysoką odpornością na uszkodzenia mechaniczne. Wyżej wymienione litery przestrzenne można zamówić w wielu firmach znajdujących się m.in. w Katowicach, Bielsko-Białej czy Rudzie Śląskiej.

Reklamy tego typu dodatkowo podświetlone są widoczne zarówno w ciągu dnia, jak i w nocy — ma to ogromne znaczenie w budowaniu wizerunku firmy. Prawdopodobieństwo pozyskania klienta wzrasta, gdy napis jest zauważalny. Poza tym estetycznie wykonany logotyp świadczy o profesjonalizmie reklamowanego przedsiębiorstwa.