Jakie są rodzaje reklam podświetlanych?

Aby dobrze zaprezentować się na rynku i zainteresować nowych klientów często wykorzystuje się różne formy reklamy. Większość ludzi to wzrokowcy, dlatego wybierając reklamę warto jest zacząć od rozwiązań, które będą wzbudzać zainteresowanie przechodniów. Obecnie dużą popularnością cieszą się różnego rodzaju reklamy podświetlane, dzielące się na reklamy świetlne i przestrzenne.

Reklama świetlna

Jednym z interesujących, nowoczesnych rozwiązań wykorzystywanych przez każdą branżę jest reklama świetlna. To, co wyróżnia ten rodzaj reklamy to przede wszystkim możliwość wyeksponowania nazwy i loga swojej firmy poprzez użycie obrazu podświetlanego za pomocą diod LED. Pozwala to zatem na większe zainteresowanie klientów niezależnie od warunków atmosferycznych czy też pory dnia lub nocy. To świetne rozwiązanie w szczególności dla restauracji czy barów, czynnych w godzinach wieczornych lub nocnych. Do zalet reklamy świetlnej należy również jej niestandardowa forma, wyróżniająca się na tle standardowych banerów. Logo czy charakterystyczna nazwa to często wizytówka firmy, dlatego powinna ona wyglądać jak najbardziej profesjonalnie i przykuwać wzrok. Reklamy świetlne występują w kilku wariantach, w tym jako kasetony świetlne i litery świetlne. Kasetony wykonywane są z plexi lub profili aluminiowych, dzięki czemu są trwałym rozwiązaniem, mogącym służyć przez wiele lat funkcjonowania firmy. Ponadto, oprócz wyeksponowania nazwy, kaseton może przedstawiać również numer kontaktowy lub godziny otwarcia. Tak przedstawione informacje to ułatwienie dla potencjalnych klientów, którzy mogą zainteresować się firmą przechodząc obok.

Litery przestrzenne

Równie popularnym rodzajem reklamy podświetlanej jest ta w formie liter przestrzennych. Technologia trójwymiarowa to rozwiązanie, które zwiększa prestiż firmy i przyczynia się dla większego zainteresowania potencjalnych klientów. Wyeksponowane litery sprawiają, że dane przedsiębiorstwo wyróżnia się na tle innych i idzie z duchem nowoczesnych rozwiązań. Ponadto, litery przestrzenne nie muszą przedstawiać tylko i wyłącznie logo firmy – mogą znajdować się również wewnątrz budynku, gdzie będą tworzyć dekoracje w formie motywującego hasła lub motta. Takie zastosowanie liter pozwala na odpowiednie zbudowanie wizerunku firmy oraz stworzenie atrakcyjnej wizualnie przestrzeni.